ششمین نشست سرمایه‌گذاری هشت کشور اسلامی در حال توسعه با حضور شش شرکت فناور، دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری از ایران در مالزی برگزار شد. برگزاری پنل‌های تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری و نوآوری و فناوری از برنامه های این نشست بود.

نشست در مالزی

به گزارش همشهری آنلاین، محمدصالح خالقی نماینده ایران در شبکه تبادل فناوری هشت کشور اسلامی و دبیر شبکه فن‌بازار ملی ایران با اشاره به برگزاری ششمین نشست سرمایه‌گذاری هشت کشور اسلامی در حال توسعه گفت: این نشست با حضور عبدالقدیر امام دبیر کل سازمان D-۸و نمایندگانی از کشورهای عضو این سازمان در مالزی برگزار شد.

وی افزود: از ایران نیز شش شرکت فناور، دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری در این نشست حضور داشته و به ارائه دستاوردهای خود پرداختند. این تعداد از شرکت ها، حداکثر ظرفیت اعلامی به ایران بوده است.

بیشتر بخوانید:

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، خالقی از برگزاری پنل‌های تخصصی در حوزه سرمایه‌گذاری در حوزه نوآوری و فناوری در این نشست خبر داد و افزود: علاوه بر شرکت های ایرانی، ۲۴ شرکت خارجی از کشورهای عضو سازمان D-۸ نیز به ارائه دستاوردهای خود پرداختند.

بر اساس این گزارش، ایران، مالزی، اندونزی، پاکستان، بنگلادش، ترکیه، مصر و نیجریه به عنوان ۸ کشور اسلامی در حال توسعه عضو سازمان D-۸هستند. شبکه تبادل فناوری بین این ۸ کشور به ابتکار پارک فناوری پردیس تأسیس و دبیرخانه این شبکه در پارک فناوری پردیس قرار دارد.

کد خبر 874525

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha